Bestelling & bezorging

Hieronder vind je onze antwoorden op veel gestelde vragen van onze klanten over de bestelling en bezorging van uw kast. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@qassi.nl. We helpen je graag!

De vragen en antwoorden zijn onderverdeeld in de volgende categorieën:

Bestelling

  • Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Je bestelling wijzigen kan alleen als je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Tevens zijn de wijzigingen beperkt tot het aanpassen van de afmetingen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met ons via info@qassi.nl

  • Is het mogelijk onderdelen van mijn maatwerkkast nog na te bestellen?

    Mocht er in de loop der tijd een onderdeel van jouw maatwerkkast beschadigd raken dan kan je dit zonder problemen nabestellen.

Levering & bezorging

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    De levertijd voor jouw maatwerkkast is maximaal 4 weken (uitgezonderd vakantieperioden en/of invloeden door Corona maatregelen). Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. We nemen contact met je op om een afspraak te maken voor de levering.

  • Service bij levering

    Jouw maatwerkkast wordt geleverd tot de eerste drempel op de begane grond, zogenaamde drempelbezorging. Het op de juiste plaats zetten, monteren en opruimen van verpakkingsmateriaal is dan verder aan jou.

    Wil je dit liever laten doen door ons? Tegen een meerprijs is dit in overleg mogelijk. Neem hiervoor ruimschoots voor de levering contact met ons op. Dan monteren wij jouw maatwerkkast, zetten hem op de juiste plaats en nemen het verpakkingsmateriaal weer netjes mee. Zo kunt je direct genieten van jouw maatwerkkast.

  • Kunnen jullie mijn maatwerkkast ook plaatsen?

    Dit is mogelijk tegen een meerprijs. Neem hiervoor contact met ons op. Wij monteren jouw maatwerkkast, zetten hem op de juiste plaats en nemen het verpakkingsmateriaal weer netjes mee. Zo kunt je direct genieten van je maatwerkkast.

  • Worden bezorgkosten berekend voor bestellingen?

    De vermelde prijzen zijn inclusief bezorgkosten.

  • Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

    Nee dat is helaas niet mogelijk.

  • Levering op de Waddeneilanden of het buitenland

    Levering op de Waddeneilanden of het buitenland is helaas niet mogelijk.

  • Door welke bezorgdienst wordt mijn bestelling geleverd?

    Levering verloopt via onze eigen bezorgdienst. We maken een afspraak met je om de details rondom de bezorging af te stemmen (datum & tijd).
    Levering op de Waddeneilanden of het buitenland is helaas niet mogelijk.

  • Ik wil mijn bezorgadres wijzigen

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we het bezorgadres kunnen aanpassen.

  • Kan ik zelf de dag en tijdstip van levering bepalen?

    We nemen contact met je op om een afspraak te maken voor de levering.